
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Més que contes – 0 a 3 anys
16/12/2018|12:00 - 13:00
4.5€ - 6€
Durant una estona màgica crearem tots plegats una bombolla ben acollidora, on petits i grans podrem compartir contes, músiques i jocs meravellosos plens de sorpreses. Perquè sovint els contes són molt més que petites històries!
Des d’Un Conte al Sac volem apropar als infants, especialment als i les més menudes de la casa, als contes, a la literatura infantil i a la música. De la mà de la Mercè Martínez passejarem, en família, per les paraules d’unes històries màgiques. La Mercè és mestra d’Educació infantil, bibliotecària escolar i contacontes.
Companyia: Un conte al sac
Edat recomanada: 0 a 3 anys.
Durada: 1h
Format: Narració de contes i estimulació amb titelles, altres objectes, cançons, músiques… I al final una mica de concert i una balladeta.
Aforament limitat.
Els diumenges quan hi ha espectacles obrim a les 11:30, l’activitat comença a les 12. Venda d’entrades anticipades.
Preu Socis
- Durada: 1h
Preu No Socis
- Durada: 1h
Amb el suport de: