Descripció
La Coeducació es una metodologia educativa amb perspectiva de gènere interseccional que busca aconseguir una societat més justa i igualitària, a través d’un canvi de mirada a l’escola que abarca tota la comunitat educativa.
Si bé es creia que barrejar nenes i nens a un mateix edifici ja garantia la igualtat d’oportunitats, la societat ens demostra que encara hi ha molts reptes i injustícies a superar i que l‘educació és clau per transformar el món.
En aquesta introducció a la coeducació descobriràs de què vol dir coeducar al segle XXI, quin ha estat el recorregut històric de l’educació de les dones i minories oprimides i quines problemàtiques encara persisteixen. Aprendràs a detectar biaixos en espais, materials i rols dins l’entorn escolar (el famós currículum ocult), així com a aplicar estratègies per evitar el sexisme implícit i explícit i desplegar projectes coeducadors als centres.
SESSIÓ EN DIRECTE (AMB ACCÉS A l’ENREGISTRAMENT)
Aquesta és la tercera classe de les nostres Píndoles Coeducatives, i es durà a terme el dia 5 de maig a les 19h, i es farà en directe. La classe quedarà enregistrada per a que puguis veure-la de nou tantes vegades com vulguis.
Una vegada t’hagis inscrit, rebràs un correu amb l’enllaç per accedir a la classe en directe. Passat el dia del curs, rebràs també l’enllaç al vídeo.
I si t’inscrius a 3 píndoles o més, tens un 15% de descompte amb el codi COEDUCA